004. - En såndär dag.

Åh, idag har varit en såndär dag.
Ni vet en dag då varje steg känns som en mil, huvudet vill sprängas såfort någon höjer rösten, stubinen är kortare än vanligt och allting går helt enkelt åt helvete.

Dagen började med teater, vanligtvis ett ämne jag verkligen gillar, men nu håller vi på med en produktion. Och utan en lärare som styr upp det hela är inte min grupp särskilt rolig att jobba med.
Det slutade med att jag skrek åt dem.
Förlåt att jag tog i, men jag orkade verkligen inte med er.
Jag förlorade i "Lollos spel", ett kortspel som jag vinner varje gång jag spelar mot Cia. Men inte idag, idag förlorade jag varenda gång.
Sista lektionen idag var matte, bara tanken gör en ju grinig, men iaf så fungerade min hjärna ännu sämre än vanligt så allt gick bara piss.
Kommer hem och ska städa eftersom det är torsdag. Hatar det, men jag älskar pengarna. Iaf så går det väl ganska bra, segare än vanligt, men sen så ska jag skura, och då lyckas jag på något sätt förstöra den jävla skurhinken.
Lyckad dag alltså, om det inte vore för att jag ska på lövångersrevyn ikväll så skulle jag bädda ner mig under täcket och vägra komma fram före imorgon.

Nej, nu ska jag se färdigt Fight Club.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0