005.

Kom just ut ur duschen, vilket var härligt eftersom jag verkligen avskyr att vara svettig.
Det kan vara en av anledningarna att jag hittills knappt har tränat något alls.
Iaf, så har jag träningscyklat i typ 45min idag, jag är jättestolt nu^^
För i år ska jag börja träna.
*Jag ska träningscykla minst en gång i veckan, jag menar jag kan ju se film samtidigt så det är inte så jobbigt.
*Jag ska gå ut och gå ofta, i snabb takt.
*Jag ska, kanske, börja följa med mamma och pappa till friskis och svettis på söndagar, jag ska testa nu på söndag så får jag se sen.

Just ja, jag var ju på lövångersrevyn ikväll, det var jätteroligt. Jag är glad att jag fick gå genom skolan. Hoppas vi får det nästa år också :)

Nu vill jag ha imorgon, eller ja, skolan ser jag inte så mycket fram emot, men jag går ju bara fram till 12.20 så det är nog ganska lungt.
Efter skolan ska jag gå på staden för att försöka hitta något till min bejb som fyller år på lördag.
Men vi ska fira på imorgon, så det blir jättefint^^
Vi ska träffas kl 5 och då ska vi dra till frasses (!) Efter det ska vi hem till henne, mysa, sjunga singstar och spela guitarhero.
Så det blir jättefint
.
image1 Jag och bejb.


På lördag ska jag umgås med mysAnna.
Vi ska se film, ta det lungt, prata och bara umgås.

Nu ska jag sova eller något, men uppdateringar kommer imorgon natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0