006.

Står just nu på skolan och väntar på att bussen ska komma så jag tar mig till staden.
Hade egentligen tänkt gå, men eftersom att Krille var snäll och lånade ut sitt busskort till mig så blir det buss.
Det blev lite längre väntan, men vad fan.
Nu då jag endå har kortet så är det väl lika väl att jag använder det.

Dagen började jättedåligt, då jag vaknade var jag tröttare än innan jag somnade.
Sen så vart det stress till skolan.
Men resten av dagen har varit helt okej, först svenska. Där jobbar vi med en fördjupningsuppgift. Man fick välja att jobba om vad man ville, sen ska vi hitta så mycket fakta att vi kan ha tt 10- 15min långt föredrag.
Det känns jobbigt och så, men att bara sitta vid datorn och söka fakta är ganska härligt, speciellt då det är om fina ämnen. Jag har om kannibaler^^

Sen så hade vi EOS med Sussanne, det är typ dansimpro.
Då kursen skulle börja var jag jättenegg, för jag askyr dans.
Men på något sätt får hon det att bli roligt, så jag tycker bra om henne.
Är lite ledsen över att idag var sista  dagen vi ska ha henne, nu ska vi ha andra lärare i den kursen.

Lite längre bort står två personer i min klass och är så puttenuttiga att jag vill spy, inte för att vara elak, men det är jobbigt. Det är så mycket att det blir äckligt.

Pallar inte fixa till det här inlägget så att det blir fint, men det spelar ingen roll eftersom att det typ inte är någon alls som läser min blogg xD

Aja, nu orkar jag inte skriva mer.
Berättar om kvällen då jag kommer hem, blir kanske vid kl 2 inatt någon gång :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0