007.

Åh, ibland förstår jag mig inte på människor.
Vi skulle ju, som jag skrivit tidigare fira salla och så ikväll.
Men nu blir det inget av eftersom att en av sallas kompisar är så jävla negg att det går inte.
Så nu ska jag, salla, christoffer och sallas lillebror simon gå på frasses och sen bara ta det lungt.
Det är synd, för folket som egentligen skulle vara här är jättetrevligt, men jag förstår att salla inte vill längre.
För hennes kompis har betett sig som en jävla idiot.
Jag blir bara så arg!

Aja, jag tror nog att vi får det trevligt iaf.
Men det kanske blir en lite tidigare kväll, vi får se.
Jag är bara glad att jag redan var här, så att jag får vara med hene ikväll.
För vi sa till dom andra att det inte blir något, för peppen infinner sig ju inte precis då det blir såhär.
Hoppas att humöret blir lite bättre under kvällen, vill inte att vi ska vara värsta deppgänget.


Men nu ska vi snart dra på frasses och käka, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0