009.

Sorry  för att det har stått still här på bloggen i några dagar nu,
men peppen har inte infunnit sig.

I lördags var Anna här, vi såg film och myste och så, det var fint^^
Igår hände det inte så mycket, eller mormor och morfar var här. De är bra, mina gamlingar.

Och jag och Ante ska inte prata på några dagar nu, det känns piss, även fast det var jag som ville det.
Men jag vill bara känna att jag saknar honom, för jag älskar den känslan, men vi träffas eller pratar typ nästan varje dag, så jag får inte chansen till det.
Förlåt Ante, jag vet att jag inte är som jag borde vara mot dig.

You are the antidote that gets me by
Something strong
Like a drug that gets me high

What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold to you

Kom nyss hem från tandläkaren, har lagat ett hål. Huvva!
Först fick jag ju bedövning, men då de började borra så ilade det massor, så då fick jag mer bedövning.
Men det ilade endå då de borrade, fast då orkade jag inte säga till, så de fick göra klart endå.
Bedövning är inte det minsta roligt faktiskt. Jag känner mig som en uppblåst elefant i ansiktet.

Sen idag ska jag till ungdomsmotagningen för en undersökning.
Känns läskigt, men jag måste typ.
Efter det ska jag och yster gå och ta kort, sen ska jag bara vila resten av dagen.

Just ja, ingen skola för mig idag.
P.g.a
magont, trötthet efter en natt då jag inte kunnat sova och ledsenhet över att allt blev som det blev.

I never really wanted you to see
The screwed up side of me that I keep
Locked inside of me so deep
It always seems to get to me
I never really wanted you to go
So many things you should have known
I guess for me theres just no hope
I never meant to be so cold

Förlåt älskling.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Cold

2008-01-27 @ 23:35:21
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Moa-Stina

Cold

2008-01-27 @ 23:35:46
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0