010.

Har egentligen ingen lust att skriva, men ska endå försöka få ihop något.
Dagen blev som den blev, men det hade nog varit mycket värre om jag varit på skolan.
Detta eftersom jag har varit irriterad på varenda människa som kommit i min närhet.

Imorgon ska det bli skola i varje fall, men jag känner inte peppen alls.
Jag kommer nog att hata alla hela dagen.
Men det ordnar sig.
Som allt annat.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.
Känner att det här blir ett deppinlägg, vilket det verkligen inte var menat att bli.

En sak har iaf gått bra under dagen;
Vi har börjat bestämma om resan nu,
det blir kryssning, just efter skolavslutningen^^
Vilken av kryssningarna det blir bestäms imorgon.

Men nu ska jag sova, eller nått. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0