015.

Är med ante just nu
Han sitter i min säng och ser på tv xD
Jag städar, eller jaa. försöker städa iaf.
Har inte lyckas få så mycket gjort alls idag.
Skulle egentligen ha städat innan ante kom, men jag fastnade här som vanligt.

Igår var jag med Ante från typ kl 6 till kl 8, mest på Cu, sen så skulle han ha Arrmöte, så då drog jag hem.
Hade en tråkkväll hemma, var jävligt rastlös. Men pallade inte ringa till någon, ville inte störa.
Men det ordnar sig. Som vanligt.
Haha, känner att jag skriver precis det där ganska ofta.

Men nu måste jag nog fortsätta städa.
Ante ska sova hä, så det blir nog ingen uppdatering ikväll, skriver nog mer imorgon istället.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0