018.

I have this strange feeling that even if we just talked, you are so far away. 

Idag var en seg dag. Bara naturkunskap hela dagen, men vad fan, jag klarade det ju iaf.
Nu borde jag egentligen klä på mig eller så eftersom jag om 20min ska stå ute vid korsningen och träffa Moa. Detta eftersom vi ska gå tillsammans till en dansföreställning.
Det är lite skumt egentligen, jag går teater, men eftersom vi går med dansarna så måste vi också gå och se dansföreställningar. Jag hade faktiskt kunnat spendera kvällen på bättre sätt.
Sova, till exempel <3

Stinas julklapp är fortfarande inte klar, men jag måste bli klar med den innan jag somnar eftersom jag inte kommer att vara hemma något alls imorgon p.g.a den där jävla naturkunskapen.
Eller, jag hade i princip gjort klart den då jag insåg att det ser förjävligt ut, så då jag kommer hem blir det till att börja om.

Aja, nu måste jag göra mig klar.


Jag vill att du ska vara här. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0