020. - Stina <3

Igår var en fin dag.
Eller iaf den del av igår som jag orkar skriva om.
Fast jag ska kanske börja från början...

Iaf, i tisdags åkte jag ju till Medle med klassen, det ingår i NK kursen, vi skulle på en bonngård.
Det var helt okej, vi sov över där.
Jag spenderade kvällen med att gå omkring och snacka skit med Matilda, Jens och Aom, det var trevligt.
På onsdagen var vi iaf i bonngården. Det var väl helt okej, tyckte om kossorna iaf^^

Då jag kom hem var det ju bara att springa till duschen eftersom jag stank fuse och skit.
Sen drog jag hem till Stina där vi lagade mat, bytte julklappar och bara pratade.

Den flickan är en av de finaste jag vet.
Vi umgicks i 5timmar, men det kändes typ som 2. Vi kan prata om allt, på ett så enkelt sätt.
Jag blir så glad av att ha henne i min närhet, hon betyder massor för mig.
I sommar ska vi umgås massor.
Jag längtar.

Julklappen jag fick av henne ;)


Haha, brustabletter som ska göra så att man inte blir bakis^^
Kan nog komma till användning.
Fick också ett biokort, så snart ska jag dra med mig någon.

Det hände lite annat igår också, men jag orkar inte skriva om det. Jag kan iaf säga att på grund av det så har jag varit som ett lik idag eftersom jag somnade först efter 4. Jag som egentligen behöver sova typ 7 timmar.
Förlåt Stina för att jag drog in dig i det. Men jag kunde inte låta bli.
Jag kan iaf säga att det ordnade sig, ganska bra iaf.


Aja, nu ska jag göra annat.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Älskling (L)
du är så underbar, glömm aldrig det :*
inget att säga förlåt för, jag finns alltid för dig

2008-01-31 @ 23:32:37
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Moa-Stina

i sommar- jag & du och bakistabbletterna ;) HAHahahah

2008-01-31 @ 23:33:19
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0