2007

Så nu sitter jag här med en massa tankar i skallen som jag endå inte får bort, därför tänkte jag göra något vettigt av dem istället för att bara sitta och grubbla.
Så här har alltså mitt 2007 varit xD.

*Jag gick ut högstadiet, vilket gjorde att jag började må lite bättre.
*Började gymnasiet, teater, med en underbar klass.
*Blev tillsammans med Ante, tillslut, fast det aldrig skulle hända.
*Om man uttrycker det som Simon, jag slutade vara en "fin" flicka.
*Reste med Yster till gbg och hälsade på kusinen och hans flicka.

Under 2007 har jävligt mycket förändrats, men på samma gång så är nästan allt likadant.
Vänner har försvunnit, men gamla har kommit tillbaka och nya har hittats.
Vissa människor har jag saknat så att det gör ont större delen av året. Det borde jag kanske göra något åt under 2008...
Jag har av någon anledning blivit mindre säker på mig själv under året, även om jag försöker att inte visa det utåt.
Jag har börjat må bättre, även om jag just nu har hamnat lite neråt igen. Men det går nog till sig snart.
Allt som allt så var 2007 ett helt okej år, saker har hänt som jag aldrig kommer att glömma, andra saker som jag helst vill glömma direkt.

Minnesvärt 2007:

*Trästocks. Med allt vad det innebar. Fylla, panik, glädje och saknad.
*Grillning med underbara människor, bl.a Salla och Tina.
*Festerna. Speciellt en viss som var hos Janina. Det var trevligt^^
*Resan till gbg, det var fint. Jag tycker om min yster.
*Ante. Alla bråk, men också allt det fina. T.ex som våran vecka i stugan.
*Mormor. Hon har varit väldigt mycket i mina tankar under året. Jag vill ha tillbaka min gamla mormor, inte den här sjuka gamlingen som tagit hennes plats.
*Es1c. Världens underbaraste klass, mer behövs inte sägas.


Det finns mycket mer också, men nu ska jag nog försöka sova tror jag.
Ante kommer ju imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0