Allt

Jag hoppas att allt är fixat nu, de skulle kanske fixa imorgon istället, idag blev inte av.
Hoppas han säger till då.
Men förhoppningsvis lyckas jag dra med honom till stugan så fort att han inte hinner.
Det ska iaf bli trevligt att umgås, bara vi två i en helg.
Stanna uppe hur länge vi vill, äta när vi vill, vad vi vill, stiga upp när vi vill.
Åh, det blir mys.
Då kan vi gå ut och gå, och allra viktigast, prata ut om all skit.
Jag älskar min pojk.


Sen jag var med mysflickan Anna så sitter jag och tänker på hur lätt och fint allt var förr.
Då man var lycklig och vi alltid hade det jätteroligt.
Jag vill gå lågstadiet igen, jag vill vara liten.
Äh, jag har det ganska bra nu med.
Jag har världens finaste pojke.
Underbara vänner som jag aldrig vill vara utan.
En fin familj som inte är allt för jobbig.

Just nu är jag nog ganska peppad på att leva endå.
Tack alla som hjälper mig att bli det, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: anna

lågstadiet med dig vännen, det bästa=)

2008-01-14 @ 22:31:08
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0