BLÄ!

ÅH, ibland hatar jag det här.
Då har jag suttit och skrivit ett långt inlägg, sen då jag ska spara det, då loggas jag ut.
Fan vad arg jag blir!


Iaf, väldigt kort, det som jag vill skriva idag.

idag har jag varit med anna, det var trevligt. Jag har saknat henne.
Igår var jag hos Salla med henne och hennes pojk, det var fint. Vi umgås för sällan.
Jag hatar ske-å just nu. Gör mig orolig och så, men.. Det är väl inte hans fel, fast det gör mig inte gladare och mindre orolig. Hoppas han ringer snart.

Anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är att datorn varit på lagning. En fläkt hade pajat.

Nu orkar jag inget mer, tappade helt suget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0