Jullovet och sådan skit^^

Okej, har varit borta hela lovet.
Därför har det inte blivit något skrivit, egentligen gör det kanske inte så mycket med tanke på att det inte har hänt så mycket som känns värt att skriva om.
Firade jul med släkt, fint iofs, men jag saknade vissa som jag aldrig har firat utan.
De hann dessutom åka tillbaka till gbg igen, innan jag hann träffa dem en enda jävla gång.
VIlket gör mig ledsen, jag saknar min kusin, och nu får jag säkert inte träffa honom föränn sommaren. Fan.

Aja, iaf.
Efter jul åkte jag med Antes familj ner till.. Hälledal? Jag har redan glömt xD
De skulle hälsa på hans släkt och jag följde med. Helt okej faktiskt, även fast de var jobbigt och jag var ett vrak då jag kom hem.
Men, men. Nyårs firades där. Hon Antes faster, hon var trevlig.
Egentligen så hade jag väl hellre festat som ett svin, men det var fint endå.
Det behövdes säkert att jag tar det lilla lugna.

Nu är jag trött efter att ha packat upp alla mina väskor, efter att jag packade dem imorse. Det känns lite onödigt men vad fan.
Så nu ska lilla Lollo sätta sig ner, försöka släppa alla funderingar och bara längta efter imorgon då hon och Älskling ska gå på bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0