144.

Idag har varit en rätt okej dag. Den har inte känts som slöseri med tid alls faktiskt :)
Steg upp redan klockan 11 imorse, tog det lite lungt innan jag for till staden där jag träffade gulleAnte och hans broder Daniel (ante ville ha tillbaka sin jacka^^) tills jag for till massörerna och (äntligen) fixade till ryggen min.
Sen var jag hemma och tog det lungt ett tag tills Anna dök upp, så vi åt lite gottemat innan vi drog iväg till bion för att köpa biljetter till Sex and the city :D
De blev lite tidigt så vi drog helt enkelt omkring ett tag och gjorde olika saker till per dök upp och vi gick till bion. Asbra faktiskt :)
Efter det for jag till min räddare i nöden Stina och pratade bort några timmar, kom hem för typ en halvtimme sen.

Dina tårar gör ont inuti hjärtat, men du vet att jag stannar.
Glöm inte vad jag har sagt, jag vill bara se dig lycklig igen.

Annars har jag insett att jag är rätt nöjd, inte helt, p.g.a konstant uttråkning. Men rätt nöjd, allting går åt rätt håll, med något nytt lite här och nu så ska jag nog kunna trivas med allt.

Pallar inte fixa någon fin och passande bild idag, för nu ska jag se på film. Aja, pussisar.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

du är min räddare i nöden också. kom hem från stinkträsket och va me mig iställe (A)

2008-07-06 @ 01:24:03
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0