145.

Det är sol och varmt ute, egentligen borde jag typ byta om till bikini och lägga mig ute.
Men jag hinner inte, jag har inte haft tid någon dag då det har vart bra väder, men då det har varit dåligt har jag typ inte haft något att göra, peppande xD
Nu ska jag typ sminka mig, sen städa och efter det ska jag dra mig till staden för att träffa simon (och marre?) för att ta en fika :)
Just fan, frukost kom jag på, jag är ju hungrig. Hehe.
Nejmen jag hade typ varit vaken i 5min innan jag, yster och signe drog till coop för att handla inför barnvaktande på bröllop. Vi köpte godis för 270 kr xD men det är faktiskt ca 30 ungar ;P

Aja, nu ska jag äta något, sen blir det sminkning :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: sara

Jaaa, det hoppas jag me! jag ska å kolla på den på måndagkväll!!

2008-07-04 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0