136.

Snart är det skola, jag är långt ifrån klar så egentligen borde jag nog inte sitta här.
Men jag ville ha musik då jag sminkar mig, och vem kan slå igång datorn utan att gå in lite snabbt på internet? xD

iaf, nu är det bara idag och imorgon, sen är det LOOOOOOOOOOOOOOV. Snacka om happy.
Idag blir endå en bra dag, eller först ska vi städa dans&teater, kanske mindre roligt, men vi ska typ bara göra det i en timme eller så, sen ska jag och några andra flickor dra iväg på karnevalen som är på nordanå idag.


Men,men. Nu har jag lagt ner nog mycket tid här, så nu ska jag springa mot sminket.
Pussss.

















Sen kan jag ju säga att jag peppar mer sol och värme :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

:]<3

2008-06-02 @ 19:07:36
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0