137.

Peppar som ett as för imorgon, partyparty. Det känns najsbajs, eller egentligen känns hela dagen bäst.
Först avslutning på dans&teater med glass och sånt mys.
Sen avslutning i aulan.
Hem och duscha m.m.
Fara till Sallabejbii, fortsätta därifrån tillsammans med hon christoffer och jojje till balen.
Kika på alla fina som ska in till balen.
Hem och byta kläder m.m.
Ante dyker upp.
PARTY.

Jag är happy.
Förresten så har jag fyllt på mobilen nu, har gratis sms så skriiiiv till mig





Här är människorna som jag spenderade delar av dagen med, bilden är över 1 år gammal, men jag gillar er lika mycket då som nu :)









Annars har jag umgåtts med Matilda större delen av dagen, puuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0