140.

Nu drar jag.
Eller imorgon drar jag.
Först åker vi bil till stockholm, ring eller smsa, för jag kommer att ha tråkigt!
Sen kommer jag att vara på Arlanda hela natten, för flyget går först 6 på morgonen och det ger inget att vi tar in på hotell.
Resan börjar i Rom, sen stiger vi på båten, resan ser ut såhär:

Dag

 Hamn

Ank.

Avr.

 Sön.

 Civitavecchia/Rom (Italien)

-

20.00

 Mån.

 Genua (Italien)

09.00

17.00

 Tis.

 Monte Carlo (Monaco)

07.00

14.00

 Ons.

 Valencia (Spanien)

14.00

22.00

 Tor.

 Till havs

-

-

 Fre.

 Valletta (Malta)

13.00

18.00

 Lör.

 Tunis (Tunisien)

08.00

13.00

 Sön

 Civitavecchia/Rom (Italien)

08.30

14.30


Det ska bli najsbajs. Sola, bada, umgås med familjen och slappna av. Jag gillare.
Iaf, i sommar kommer jag inte att skriva här så mycket.
Det händer massor jag inte orkar skriva om, jag sover borta, åker till finnträsk, är ute tills jag kommer hem och slocknar.
Alltså, det kommer nog oftast att stå still här, slänger väl in ett inlägg eller en bild lite då och då, kanske inte så ofta men ibland iaf.
Nu ska jag packa inför resan. PUSSS på er alla ! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

FYTUSAN vad jag är avis på dig just nu:(

men ha så kul gumman(L)

2008-06-06 @ 21:48:39
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: lalalalarsan

MYSIGT!!

Ha en trevlig sommar!

2008-06-07 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0