141. - Tillbaka.

Nu är jag alltså tillbaka i Skellefteå, och jag är inte det minsta lycklig över det.
Jag haft världens bästa resa, jag har haft förbannat kul, jag har träffat underbara människor. Jag vill tillbaka.
Jag är gjord att leva ett sånt lyxliv men pool, kypare, underhållare, föreställningar varje dag (dans, magi m.m)
Det enda dåliga är att vårat bagage försvann på ditvägen, och vi har fortfarande inte fått tillbaka det.
Jag blev hela resan kallad för "Sweden" eller "The Sweden Girl" av världens sötaste Entertainment Team :) Det var rätt gulligt tycker jag. Kärlek på dom.

   Uppe på båten :)
 Genua(Italien)
Våran båt :)      Monte Carlo   Monte Carlo
   Mami & Papi Sweden i Monte Carlo


Bad i Medelhavet i Valencia (Spanien)

Valletta (Malta)  Glasspaus i Valletta

Tävling på båten^^ 
 Annan tävling (som jag vann :])

Underbara.

 
Våran kypare (bäst i hela världen) och Yster <3

 <3   <3   Midnattsbuffé på skeppet

Våran andra kypare :)   <3   <3

Rom från kupolen i Vatikanstaten

Påväg upp till kupolen, det var typ 550trappsteg eller mer, sen skulle vi ju ner det igen xD

 Matpaus innan vi for till flygplatsen och åkte hem :(  </3

Vi var i Tunisien också, men jag har inga bilder därufrån just nu, dom ligger på mammas kamera, slänger upp dom någon annan dag.
Nu ska jag lägga mig och sakna litegrann. Pussar.

Kommentarer
Postat av: Adina

Söt du är. Miss you. Puss.

2008-06-18 @ 23:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0