051.

Min mamma är bättre än din mamma.
"Var hon i det tillståndet att du var tvungen att prata högt för att hon skulle höra och ännu högre för att hon skulle förstå?"
Mamma är bäst :] <3

Iaf, helgen var jättebraig.
Anna följde ju som sagt med till Finnträsk, så vi körde skoter, grillade och spelade kort med syster.
Det var asfint. <3

Sen så for dom tillbaka hit i söndags, men jag stannade kvar i finnträsk och myste med gamlingarna i nån dag.
Det var fint, men jag blir som vanligt ledsen av att vara hos mormor.
Den här gången hade hon av någon anledning fått för sig att jag egentligen bor i sthlm.
Aja, jag älskar henne endå.

Det här inlägget blev typ fullt med kärlek och skit, även fast jag verkligen inte känner mig så just nu.
Men, det kan väl vara bra det med.
Skriver kanske mer ikväll, annars blir det väl någe imorgon.
Kram!

För att jag saknar dig så fruktansvärt mycket nu. <3

Kommentarer
Postat av: Anna=D

det var mys i finnis=)

2008-03-05 @ 16:26:30
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0