053. - Lovet

Mitt lov har varit ganska trevligt men helt utttröttande.
Iaf, jag var ju i Finnträsk i början, kom hem tisdagkväll.
Den kvällen tog jag det bara lugnt och vilade och så.
På onsdag så for jag till skellefteå radion och sökte sommarjobb.  Berth (som är chef där) sa att om dom skulle ha sommarjobbare så skulle dom ringa mig direkt, eftersom jag har praoat där och dom tyckte att jag var jätteduktig :]
Iaf, sen så for jag hem till Stina, vi myste och så hela dagen, sen så sov jag där <3
Det var jättefint :)
Dom andra dagarna har jag varit med Ante <3 vi har varit litegrann med stina, och vi har hunnit vara på staden, annars så har vi bara tagit det lugnt :)

Nej, nu ska jag lägga mig och vila en stund, jag är så jävla trött efter det här lovet.
Jag kommer typ inte att orka skolan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0