056.

Sitter på skolan, igen.
Eftersom halva teatergruppen är på Open Jam så blev teatern inställd.
Aja, fick chans att göra klart en restuppgift som jag har.
Jag ska skriva lite grjs om Romeo och Julia, vilket  suger eftersom jag såg den innan jul så har jag ju glömt massor. Den blev bajs, men jag orkar inte bry mig.

Det känns som att jag börjar tappa greppet om allt, vilket känns jobbigt, men just nu infinner sig inte orken nog mycket att göra något åt det.
Det kommer att bli en händelselös helg, vilket känns både bra och dåligt.
Jag vill vara med Ante, men, vi får se.  Iofs så vill jag typ jämt vara med honom, men iaf.

Idag är ännu en sån där dag då allt känns åt helvete och man bara vill lägga sig ner och gråta.
Det har blivit många såna på sista tiden, det är inte bra.
Aja, dagen blir nog bättre sen, för efter skolan ska jag träffa Simon, vi ska umgås en stund.
Sen ska vi möta upp Cia, och gå bort mot nordanå för att titta på Open Jam.
OCH Ante ska vara där, så jag kommer att var ett glatt svin så fort skolan slutar.   ♥

Jag har ångest över att jag har blivit så dålig på att anstränga mig i skolan.
Och av någon anledning så hjälpte det inte ens att få tillbaka engelskaprovet och se att jag hade fått MVG.
Jag är så less på att aldrig bli nöjd.
Men va fan, jag överlever.

Jag for till Salla igår förresten, det var underbart.
Vi pratade en massa, och mycket om saker som gjorde mig massa glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0