063.

Skola idag igen.
Men som tur är så är det bara idag sen så är det LOOOOOOV^^
Så ikväll ska jag inte sova något alls, även om jag blir trött xD


Förövrigt så är det här den bästa dagen på aslänge.
För på svenskan fick jag en god nyhet, kan tyvärr inte skriva vad det är här eftersom jag inte vet vilka det är som läser min blogg. Men ni som känner mig som jag litar på kommer att få reda på det, för jag är så glad :D
Sen så var jag med Ante igår, det höjer mitt humör.
Ska vara med Stina efter skolan, weii^^
Och ikväll ska jag vara med Kim :D Förhoppningsvis ska jag vara med den söta jäveln imorgon också, men vi får se om jag hinner. Det beror på när fader slutar jobba.

Så jag är lycklig, har typ hoppat omkring och sjungit hela dagen, eller iaf efter svenskan.

Aja, skriver nog mer ikväll, då jag kommer hem från Kim.
Puss.

Kommentarer
Postat av: MATILDA EHHEH

HEHEHEHE ;) JAGVETNOG

2008-04-02 @ 13:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0