064.

Åh, det händer så mycket att bloggen ligger lite efter.
Men ni som känner mig vet vad som pågår iaf.
Och för alla andra, orsaken till att jag inte hinner skriva är att jag är inne i en period då jag vill umgås hela tiden, jag umgås tills jag inte orkar mer så då kommer jag hem och slocknar.
Sen så spenderar jag just nu större delen av min lediga tid hos eller iaf med Kim.

Iaf, nu kommer det inte att hända mer på bloggen min på ungefär en vecka, lite mer.
För jag åker iväg till mitt älskade Finnträsk, där jag bara kan glömma internet xD

Men,men. Idag är det en glad Lollo som skriver, och jag hoppas att jag är det även då jag kommer tillbaka efter lovet.

Kram på er allihopa, och puss på mina bejbs som jag just nu inte skulle klara mig en dag utan. Ni är allt <3
...Och så lite extra pussar till Kim :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0