065.

Är tillbaka från finnträsket u då, men Ante är här så jag hinner inte skriva så mycket.
Tänkte passa på att skriva medans han var ute och puffade men jag kom igång så segt att han redan är tillbaka xD
Iaf så hinner jag förmodligen inte skriva något imorgon, men kanskekanske så blir det uppdatering på söndag någon gång. Kanske.

Men,men.
Finnträsktiden var fin, händelserik men fin iaf.
Jag har hunnit med grillning med Salla, Ante, Christoffer och Kim :)
Bråk och skratt, ja, allt möjligt xD


Nu ska vi se på film, eller jag kommer förmodligen att sova film, men så går det biland om man är som jag :]

Fast nu känner jag att jag bara svamlar så nu ska jag sluta.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0