111.

Är med Ante just nu, eller ja, jag har varit det hela dagen nu.
För idag har jag varit på Antes pappas bröllop :D
Det började klockan 1 och slutade efter 10 någon gång, så man hann bli lite trött, men fint var det^^
Sen så kom pappsi och hämtade mig och Ante hit.
Så kvällen har spenderats med film, prat och chips :]

Just nu är gubbfan ute och röker peckeläckel, men snart kommer han in igen :D
Undrar om jag kan övertala honom natt vi ska gå och lägga oss, annars så kommer jag att somna till nån film xD

Aja, pussar på alla människor!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-04 @ 03:41:50
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0