113.

Sitter på skolan, igen.
Vi har datakunskap, eller prov i det xD
Men det var lika lätt som vanligt så jag är klar och uttråkad.
Väntar på att Cia eller någon ska bli klar så vi kan gå till maten eller något sånt.
Inte för att jag är hungrig, men jag var trött imorse och sov en timme längre än vad jag brukar, vilket gjorde så att jag inte har ätit något idag.
Och jag tycker ju om mat^^

Iaf, vet inte vad jag ska skriva, just nu skriver jag bara för att jag har tråkigt.
Idag ska jag umgås med Camilla, det var aslängesen, så det blir nog massa trevligt :)

Funderar på att gå nu, fast igen annan är klar, kan ju ringa till matilda och se vars hon har tagit vägen.
Jo, så gör jag.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0