114.

Tyvärr så blev jag utmanad av matilda och eftersom jag är som jag är så gör jag det då xD
Så här kommer en såndär jobbig sak ;P

Tre namn du går under:
1) Lollo
2) Prinsessa
3) Louise

Tre saker som skrämmer dig:

1) Ofrivillig ensamhet
2) Att bli bortglömd
3) FULA MÄNNISKOR

Tre saker du har på dig (just nu):
1) Svart/blå randig tjocktröja
2) Jeans
3) Svarta benvärmare

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Axel Rudi Pell - Oceans of time
2) Cirkus Miramar - Vacker värld
3) Sujfan Stevens - Holland

Tre sanningar om dig:
1) Är en falsk jävel
2) Är mörkrädd som tusan
3) Har vissa dagar ett för bra självförtroende, andra inget självförtroende alls.

Tre av dina intressen:
1) Vänner
2) Festa
3) Blogga

Tre saker du verkligen vill ha:

1) Egen lägenhet
2) pengar
3) Ihållande glädje

Tre människor du utmanar:
Ingen alls, för jag vet hur jävligt det är att läsa sitt namn såhär xD

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihih sry :]
ja tycker de är kul att läsa sånt här

2008-05-05 @ 20:32:44
URL: http://donotenter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0