123.

Sitter på solan, igenigenigen xD
Vi har hittat ett litet grupprum med datorer så nu sitter vi här och lodar och väntar på att Matildas moder ska komma och lämna extrahjälmen så att jag kan åka matildas moppe bort till nordanå och se danstreans slutproduktion^^ Det ska bli najsbajs. Det blir förhoppnigsvis ingen matte efteråt så d har jag då inga vanliga lektioner idag, tjäna.

Igår umgicks jag med Stina och det var finitbraochmysigt.
Jag älskar dig bejbiiiiiiiii.

Annars så var det tänkt att jag skulle umgås med Salladarling idag, men hon hade massa plugg så hon kunde inte.
Det var bajs för jag saknar henne massor, men det gör inget, vi ska umgås nästa vecka.

Iaf, så idag snusar Lollo. HAHA. Jag hade ju låvat matilda att jag skulle snusa på valborgs, jag råkade lixom låva på vänskapen. Men eftersom jag drack lite för mycket och det slutade med spya och att jag slocknade på soffan så gjorde jag det inte då.
Så nu blidde det. jag vill ju ha matilda som vän så xD
HAHAHAHA. Det känns konstigt, men det gööör inget.

Vad ska jag skriva nu då?
JUSTJA. Jag har ju just haft andra delen av mattenationella och jag gjorde första delen igår!
Igår gick det åt bajs, eller typ delen utan miniräknare funkade väl, men den stora uppgiften gick åt helvete. Jag blev så jävla sur för det gick inte.
Iaf så gick del 2 bättre, svarade iaf litegrann på alla och så, så jag är nöjd.

Palla skriva mer nu? Nej.
Men det kommer kanske mer sen, beror nog på hur länge vi sitter kvar här xD

Pussar på världen!

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

jag ska också testa snus, fast det blir tjejsnus, och det blir i sommar ;)

2008-05-13 @ 11:27:20
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Moa-Stina

älskar dig bejbi

2008-05-13 @ 11:29:45
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ante

så du snusar nu du, din lilla busflicka :] :P

2008-05-13 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0