125.

Står i korridoren på skolan nu, jag är så less.
Snart har vi gympa, men jag glömde gympakläderna igen.
Det hade kanske inte gjort så mycket om det inte vore för att jag bara får G om jag är ombytt då jag typ är ute och går och sånt. Aja, det ordnar sig nog.

Matilda är typ sur för att vi åt utan henne, men jag tycker inte att vi gjorde någe fel med tanke på att man fick sluta då man var klar med referatet på svenskan. så vi gick och åt då vi var klara, big deal?
Huvva, humöret från igår håller i sig. Jag orkar inte var sur men är inte på humör för att vara glad vilket leder till jävliga humörsvängningar och ett humör liknande PMS.
Då jag har hjälpt Matilda med danskartan ska jag hem och vila ett tag, sen har jag tänkt våldgästa min mest älskade kusin som jag inte träffat på länge nu. Då blir kanske humöret bättre, brukar bli glad av honom.

I helgen åker jag till finnträsk. det känns bra den här gången, jag saknar mina gamlingar och jag är lesslessless på skellefteåhelvetet.

Är inte Thomas hemma så orkar jag inte göra något idag heller.
Känner inte för att umgås, blir bara störd på alla i min närhet just nu.
Alla är jobbiga, eller alla är som vanligt och jag är grinig.

Så, make me happy?
Eller, jag var glad en stund idag, påväg till skolan var jag massa glad.
Men jag tänker inte skriva varför, för det är bara fjantigt och konstigt.

Nu orkar jag inte skriva mer just nu, men det gör inget.
För det är endå bara ointressant och typ inget läser.
Aja, pussar på stackarna som faktiskt gör det endå.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lugn lilla vän :) :) :) (L) hhehehe pussas elle nått

drick och va glad!!!!!!

2008-05-14 @ 11:19:22
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Ante

det låter inte bra alls att du inte är glad :( men du vet vill du prata så ring, så kan jag sjunga min fina låt :]

jag vill teta den "fjantiga och konstiga" anledningen till att du var glad :) :] älskar dig min prinsessa :*

2008-05-17 @ 16:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0