128.

Satt och tänkte litegrann.
Det är klart att jag saknar dig, oss.
Vet inte vad jag ska skriva mer, ville bara få ut det.

Ska snart ringa Thomas och höra om jag får fara och hälsa på.
På sättochvis vill jag att han ska säga Nej, att han ska bort eller något.
Jag orkar inte fara bort, orkar inte träffa någon. Jag vill bara vara hemma helt enkelt.
Inte sådär depp, åh jag vill bara stänga in mig och vara ledsen grej. Bara.. Jag har ingen ork, allt känns jobbigt.
Så om ni inte ser mig ute på ett tag så är det därför.
Om jag inte skriver lika ofta här i bloggen så är det också därför. Jag menar, kul att skriva varje dag, idag har jag varit på skolan, sen har jag varit hemma.

Men,men. Jag är endå rätt pepp just nu, imorgon ska jag umgås med Sallabejbi, jag saknar henne som satan och bara tanken på henne får mig att känna mig gladare och ger mig lite ork.
Sen så kommer min mamma hem inatt! (Ja, jag är lite mammagris, men min mamma är verkligen underbar) Och jag har saknat henne, så jag är jätteglad över det. Det dåliga är bara att hon ska jobba imorgon så hon kommer nog att vilja lägga sig typ direkt. Men jag får prata med henne imorgonkväll istället.

Nej nu ska jag ta och ringa till Thomas, jag blev endå pepp på att fara dit så jag hoppas att han ska vara hemma^^
Skriver kanske mer ikväll.
Pusssssssssssar <3


Bara för att det kommer att bli tomt utan dig, och för att du är en fuskis som rymmer till Italien ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0