129.

Satt uppe halva natten igår och läste, så nu idag känner jag mig litegrann som en zombie.
Men jag hann läsa ut nästan hela boken på bara igårkväll, jag har typ kvar 30 sidor av 421.
Men det gör inget, jag är glad endå, för idag får jag träffa salla :)

Imorse var läskigt. Jag sov lite längre än vad jag borde ha gjort, så jag var hyffsat stressad, men bestämde mig endå för att äta frukost, fast det brukar vara en av de saker som glöms först.
I alla fall, då jag kom upp till köket för att äta inser jag att det är fullt med gubbar där, säkert 7 stycken.
Ingen överdrivet rolig syn då man kommer upp stressad och nyvaken och ser att det inte ens finns plats vid bordet xD
Inbland är jag inte överdrivet glad över pappas sociala sida och hans jobb :P

Menmen, nu ska jag nog fortsätta med fördjupningsarbetet vi gör på historian, det jag egentligen borde göra just nu.
Pussisarararar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0