130.

Sitter i en datasal igen, med en datamus som knappt funkar.
Jag kommer att få stordamp xD
Aja, är endå riktigt happy, så det känns bra.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men jag vill fortsätta skriva eftersom om jag slutar så måste jag använda dummusen.  Hahaha.
Iaf, är typ uttråkad, men det göör inget. Jag är happy endåå.
Hoppas att Anna hör av sig snart, ikväll senast så jag får veta om vi ska umgås imorgon?
Jag hoppas då att vi ska det. För jag saknar som dig litegranna^^

Sen så slipper jag skola helt på fredag, för våran lärare är assnäll och låter oss slippa eftersom vi inte har någon annan lektion på fredag. Då får jag sova och läsa hela dagen tills Ante dyker upp och förgyller min dag.
Det känns så fruktansvärt bra. HAHAHA uppmärksam och duktig som jag är så skrev jag först  "det känns så fruktansvärt söt"
Jag vet inte ens vad jag tänker på.
Förvirrad är vad jag är-

Snart är det gympa igen, och jag har faktiskt med mig gympakläder för en gångs skull. Lite småstolt sådär.
Hoppas att det blir promenix, det skulle kännas bra.

Jag vill hem och läsa NUNUNUNU!

Aja, pallar inte skriva mer nu.
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0