131.

Är sjukt slö och så idag,  så jag ska bara snabbskriva litegrann, sen ska jag lägga mig ner med mim bok och bara mysa.
har inte haft tid eller pepp att skriva dom senaste dagarn men här är iaf var jag har gjort:

Onsdag:
jag umgicks med Salla, vi myste på och pratade, Bäst.


Torsdag:

Jag var med Anna igen för första gången på länge, var hemma hos henne för typ första gången på ett halvår eller så. Det var fint iaf :)


Fredag:
Var med Ante och Salla, vi lagade mat, såg på film och flummade omkring. Dom är allmänt fina och jag blir på underbart humör av mina två favoritmänniskor.


Lördag:

Slödag, Ante är på fotboll så jag passar på att ta det lungt. Ikväll bär det av till Finnträsk igen.


 
Aja, nu ropar boken på mig. Vill ni nått så ring.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0