134.

Sorry att jag inte skrev igår, det blev som bara aldrig av.
Dagen idag vet jag inte riktigt vad som ska hända, ska ringa Isa nu och höra efter om det blir någon klippning^^

Sen så är det vattenkrig för fullt här på skolan, som tur är så har jag klarat mig för det mesta, fick bara på mig i måndags xD
Fast det verkar som att det har lugnat sig litegrann, det var som värst igår.
Nu tror jag att det är mest ute, jobbigt om det fortfarande håller på då man ska hem.

FÖRESSTEN så är Matilda hemma nu, hon är brun som ett as, men lika söt som vanligt.
Endå lite happy :)
Vi har även börjat fixa lite planer för skolavslutning, äntligen. Ett tag kändes det som att det inte skulle bli av, sitta hemma och supa i ensamhet typ.
Men tack och lov så kirrar vi det nog.

Nu börjar vattenballogerna komma lite väl nära, så nu ska vi dra oss.
Puss på alla, utan treorna som bara bajsar vatten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0