308.

Efter någon timmes sömn, lite mat, lite prat och ta det lungt i mys med Cia så mår jag mycket bättre och har tänkt berätta om helgen=)

Fredag:
Jag, Anna och Isa for till Boviken för att parta i Johannes stuga. Jag var negg i början, men kvällen var väldigt mysig och jag hade trevligt, var glad och träffade roliga människor.
Se for vi till staden, MAX som vanligt, men det var väl helt okej det också.
Vid 1 tiden någon gång så for jag och alle hem till mig och bara tog det lungt resten av kvällen.

Lördag:
Alle var kvar till klockan 3 typ, då vi gick på en liten promenad, då jag kom hem v ar det dusch och sånt som gällde innan Isa kom och kvällens partande skulle börja.
Vi firade Kajsa som fyller 16 år idag, GRATTIS GUMMAN.
Det var också rätt trevligt, inte riktigt lika fint som fredagen men helt okej.
Vi var hos Kajsa tills klockan blev halv 2 kanske, sen for vi till MAX igen xD
Där träffade jag bl.a Nisse som jag pratade med ett tag, det var fint. Jag tror att jag saknar att umgås med honom.

Jag slänger in bilder från lördagen då jag kommer hem, just nu är jag på skolan.
Vi har engelska om några minuter så nu ska jag ut till Cia som står och röker, sen är det skola för fullt fart.
Ha det bäst alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0