309.

Fy tusan, uppdateringen har varit sämst nu tror jag.
Jag har som inte haft orken, då jag är ensam sover jag mest, eller tittar på scrubs. jag misstänker att en såndär elak förkylning är pågång.
Iaf igår så var jag med Salla, vi pratade en massa, sen så var vi och hälsade på sallas storasyster Mia och hennes bäbis=) Det var mysigt, även om barn inte riktigt är det jag gillar mest xD
Usch, jag blir ledsen då jag tänker på natt min älskling åker tillbaka till trollhättan på lördag, huvva! Aja, jag ska iaf försöka hinna träffa henne en gång till innan hon far. Sen så är det ju bara till jul innan hon kommer hem igen=D

Annars så går väl allt rätt bra, skolan funkar, men jag har både igår och idag varit så trött att jag inte riktigt vet vad jag håller på med, men det är fint.
Efter skolan idag så for jag till staden, hade tur och träffade Pååly, så jag umgicks med henne ett tag, typ letade julklappar och flummade och så=)

Imorgon blir det radion, nu börjar det vara längesen jag var där sist, plus att en tjej jag träffade på kajsas fest i lördags visst ska vara där och praoa, så då ska jag träffa henne. Myspys:)  Efter radion ska jag väl hem och äta och så, sen ska jag umgås med alle, men innan dess borde jag hnna med en liten uppdatering.

Nu ska jag gå till den andra datorn och göra lite annat.
Långt, tråkigt inlägg utan bilder, förlåt.
Aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0