310.

Hittills, har idag inte varit någon bra dag. Men det kan fortfarande ändras, eller hur?
Jag är förkyld, mina halstabletter är slut, vi fick en uppg. på psykologin, jag försov mig och jag är hungrig.
Men, matilda har kommit hem, jag ska på radion, jag ska vara med alle, jag vet vad jag ska köpa till pappa på farsdagen och jag kon iaf inte försent.

Jag hoppas bara att inte halsen blir värre, för då dödar jag om jag ska prata i radio.
Har egentligen inte något alls att säga, vill bara fördriva tid tills Cia eller Matilda dyker upp

Och just ja, jag måste skriva en himla utvärdering tills på fredag och jag har råkat boka upp mig typ varje dag. Great där lollo. Men det ordnar sig.
Men nu kom matilda och cia så nu ska jag gå. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0