313.

Varför gör jag alltid såhär?
Nu är det så att jag har lovat några stycken att jag ska supa med dom i helgen..
Fast jag inte har pengar
Fast jag inte känner peppen
Fast jag håller på att bli förkyld
Fast jag hellre nog bara hade legat hemma och sett på film med någon
Undrar om jag bara ska skippa att ringa och fixa alkohol. Jag orkar inte lägga pengar på det.
Förlåt vänner, men jag kan inte.

Och Salla åker tillbaka på lördag (jag har inte tänkt skriva hem, även fast jag alltid håller på att göra det. Hem är i Skell, inte i trollhättan. Bara så du vet vad jag tycker hjärtat.), när tusan ska jag hinna träffa henne och säga hejdå?

Förlåt för ångestinlägg, men jag måste få skriva bort litegrann.
Jag är inte peppad på livet just nu.
Ring gärna och muntra upp mig?
Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag förstår dig!

vila upp dig i helgen nu, jag tror du behöver det=)

älskar dig gumman, puss

2008-11-06 @ 08:14:05
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0