314.

Sitter på skolan och har engelska.
Word bara dör för mig hela tiden så jag blir lite grinig. Inte så mycket, bara lite=)
Idag känns endå som en helt okej dag på något sätt. .
Jag ska nog inte göra något alls efter skolan, och jag längtar. Eller jag ska kanske träffa Amanda och Salla ett tag, men vilket av dom som helst blir fint.
Det enda dåliga med att vara hemma är att jag blir så sugen. På mat, godis, socker, kaffe m.m  Men det ordnar sig, palla bry sig=D
Det är lite härligt med att vara förkyld, jag kan ligga hemma i soffan och inte få dåligt samvete för att jag inte gör något.
För helgen har jag inga planer alls, eller på söndag ska vi till träsket och uppvakta gubbarna på farsdag:)
Men för fredag/lördag har jag inga planer, nykter ska jag vara iaf. Och det känns bra.
Efer engelskan har vi matte, länge. Eller en timma, men då det är matte så är det länge. Heheheheh eller inte.
Sen är det pizza till lunch, MUMMMA, bara det inte har hunnit ta slut. Då grinar jag nog.

Aja, nu funkar word så jag ska försöka vara duktig flicka och skriva lite på min reading log xD
Puss på världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0