316.

Det blev pizza till lunch och jag är glad.
Sitter i D&T igen, snart har vi mentorstid, massa tjafs som vanligt skulle jag tro=)
ÅH jag minns inte vad jag skulle skriva, det var nog inget intressant men :P
Det är bajs att vi har bara två lektioner kvar, men endå så går vi till klockan 4, iofs så har vi ylva den långa lektionen så jag överlever nog.
Jag är nå så fruktansvärt sugen på kladdmackaroner:D Eller vad tusan, varför skriver jag så? Annas fel. Jag menar, stuvade mackisar=D=D Hade tänkt göra det igår, men då hade vi ingen mjölk, dum pappa heheh.

Och jag är glad. För igår på radion så såg jag att Berth har mitt cv upphängt på anslagstavlan,  då jag komså sa han att dom hade saknat mig och jag ska följa med pelle och göra ett repotage någon lördag snart=)

Nu börjar mentortiden så nu ska jag gå till tjafsetxD
HAHAHAHAHA jag fick just veta att Cia inte visste vem Björn Gustavsson är xD Skäms på dig hjärtat♥
Iaf, puss på alla=D=D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jo, nu är jag hemma igen :) Så mycket till flytt blev det haha! Jag stannar nog till jul i alla fall. Hade Robban haft ett vanligt 7-4 jobb hade jag inte haft några problem med att bo i Norrköping, men då han är och jobbar två veckor i månaden blir det alldeles för ensamt där borta. Dessutom är han ju i Norrland och jobbar så det känns ju lite bakvänt att vara i söder då hehe. Men det var kul med en liten semestervecka =)

2008-11-06 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0