320.

Sitter hos Stina nu,så jag är glad. All surhet från igår och skoldagen är bortblåst och jag känner att jag peppar livet.
Vi ska bara ta det lungt ikväll, vi åt middag hemma hos mig, jag bjöd på stuvade mackaroner och nå veggrejs=D
Ikväll blir det kladdkaka och så har stina varit världens bästa och köpt tjockisar åt oss. Puss där alltså♥

Det är visst nå grejs i kåge ikväll, flera av vännerna ska dit och jonatans band skulle visst spela. Det hade varit kul att se dom, men ska jag vara ärlig så trivs jag nog bättre här.
Aja, färdigbloggat för ikväll. Puss på alla!



Bild från Joel&Magdalenas bröllop, jag vill tillbaka må jag säga:*<3

Kommentarer
Postat av: moa-stina

ta mig tillbaka dit nu! :]<3

2008-11-08 @ 02:43:43
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0