Akta dig för svarteman.

Sitter på skolan igen, är trött som bara fan men det ordnar sig nog.
Känns som att idag blir rätt slappt, hehe.
Typ nästa lektion har vi ingen lärare, fast jag antar iofs att jens slår ihjäl oss ifall vi inte jobbar idag heller så där blir det väl att försöka iaf.
Sen efter lunch så drar dansarna, så det blir bara teatrare på engelska och kulturhistorian och då antar jag att det blir rätt slappt.
Efter skolan ska jag träffa tina för en fika, har väl egentligen inte råd men vafan, mysigt ska det bli.
Det var så längesen vi umgicks jag och hon så det känns som värt att lägga pengarna på=)
Senare ikväll peppar jag parteeeyy. Men vi får se vad som händer, inga säkra planer än. Men förmodligen blir det alkohol och det känns bra.
Så jag kommer nog inte att hinna blogga så mycket alls idag, iofs så säger jag jämt så sen  hamnar jag på något sätt vid en dator endå. Menmen, spela roll egentligen, inte som att någon bryr sig=D
Alltså helt seriöst, det bara rinner ur mina ögon och det känns fan som att mitt huvud väger ton. Smart av mig att inte sova då jag redan är förkyld. Aja, men ni gillar det.
Matilda ringde nyss så hon är påväg till D&T, min psykologilärare gör alltid så vi får sluta typ en kvart tidigare så jag sitter alltid här en stund innan matilda och cia dyker upp, men det kan vara rätt skönt ibland. Inget dumt mot mina hjärtan då.

Humöret är väl inte riktigt på topp idag tyvärr, men det är iaf snarare så att jag är grinig och smått irriterad än ledsen iaf. För jag pallar inte vara ledsen för en jävla fittas skull. Eller hur isa?=)

Fittor, fittor, fittor hela dagen. Tralalalala.

Åh huvvaligen. Röka och godis och alkhol och sex. Skulle inte sitta fel.
Hehe, matilda är en bajs. Käften.

Hejdå, sa en tå!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Brukar ni umgås med de som är dansare också eller blir det som två grupperingar? Känns det som att ni är en klass eller två?

2008-11-14 @ 11:05:14
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: sara

Hallå där du håller ju fan på å spåra ur ju! Röka, godis, alkohol och sex! :O Ok då, egentligen var det väl bara röka som inte lät bra :P Ajja bajja! :P Puss på dig

2008-11-15 @ 16:32:31
URL: http://silverpingla.blogg.se/
Postat av: Jens

Hihi, jag slår väl aldrig ihjäl er? Mina älskade flickor :D

2008-11-17 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0