De plockar isär mig, bit för bit

Jag är så glad så glad.
Jag är nervös som tusan.
Jag är stressad.
Jag är trött.
Jag är skrattig.
Jag är förvirrad.
Jag är negativ.
Jag är peppad.
Men framför allt:
Jag mår rätt så jävla bra.


Jag älskar då det är så mycket i huvudet att jag inte vet vars jag ska ta vägen
Då en tanke knappt hinner ta form innan den byts ut mot nästa.
Då känslorna snurrar såfort att jag inte ens nästan hinner med.



Iaf så har dagen varit rätt händelserik och rätt slö på samma gång.
Åt middag på subway med cia, det var rätt najs, längesen jag unnade mig att äta där.
Sen har jag umgåtts med pååly, det var väldans trevligt :D
-Undrar varför den står stilla?
-Joo, troligen.
Babyy, jag gillar som dig!<3

Nu ska jag snart lägga mig, skulle egentligen se film och göra psykologi idag, tror ni att det blev något av?
Haha inte ens då jag ska se film i läxa så pallar jag göra det. Jag är ju great.

Tillsist vill jag bara be om ursäkt.
Det är tyvärr sånhär jag är.
Lev med det darling.

Puss på er älsklingar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0