Det är en konstig värld vi lever i

Sitter här och sörplar varm choklad för att försöka få bort halsontet litegrann
Snart är det skola och jag peppar egentligen inte
men morgonen har varit helt okej, så just nu känns det inte så farligt
efter skolan ska jag och min syster in till staden för att kika efter en väldigt försenad födelsedagspresent till mig hehe. Det känns bra då jag nästan är helt utan pengar. Funderar på om ifall jag ska be om typ en ny tröja eller om lite nytt smink:) Något blir det väl iaf=)

Och jag gör det igen. Jag drar in människor jag egentligen inte vill ha här ännu längre in i livet.
Om jag någon gång bara kunde lära mig av mina misstag.

Aja nu ska jag försöka göra mig lite klar så jag inte ser ut att vara riktigt lika sliten som jag är=)
Puss på er:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0