Du är så vacker när du lever

Förlåt för dålig uppdatering, har som inte haft varken tid eller ork.
Gårdagen spenderades som sagt hos Isa, lyckat party där må jag säga. Jag hade trevligt som tusan även om vissa saker var lite.. speciella som man säger så. Men äh, allt som allt var det jättemysigt och bra. Puss på alla hjärtan som var där och gjorde min kväll.
Jag kom hem vid halv5 tiden imorse, pigg som ett as så natten blev inte så lång med tanke på att jag var inne på staden klockan 2. Såg min älskade stina sjunga tillsammans med dom andra nästanluciorna:) Sen så gick jag, amanda och hennes vän som jag tyvärr har glömt namnet på och fikade. Men vännen for rätt tidigt medans jag och Amanda satt kvar rätt länge. Mysigt!
Efter det umgicks jag med Isa och Johannes ett tag medans dom väntade på att deras bio skulle börja.
Nu så ska jag vila ett tag tills jag ska se sanningens ögonblick, efter det väntar sömn eller telefon med isa.
Det ska ivarjefall inte bli sent.
Jag vill att dagarna ska gå fort som tusan
Jag kan inte slappna av
hatar verkligen då det är såhär
Aja, på något sätt ordnar sig allt.
Jag är bara fjantig som vanligt.
Puss på er, hoppas att helgen har varit underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0