Du har ett sätt att bara glömma när problemen tränger på

Idag har varit en fruktansvärt bra dag, är bara lite rädd att det där bra ska försvinna nu då jag ska sätta mig ner med läxa och plugg inför prov så därför ville jag passa på att skriva nu medans jag fortfarande är happyface=D
Teaterlektionen var sådär underbart flummig och rolig, vi fick typ inget gjort, men gud så trevligt jag hade. Det var utklädning, kort, prat, skratt och flum. Vi klarar oss inte så ofta utan lärare hehe.

Efter skolan gick jag ju som sagt med Cicci på staden för att hitta en födelsedagspresent till mig. Hon hade bestämt sig för att jag skulle få för cirka 200 kr, så jag kom hem med en ny foundation, ett nytt puder och nya benvärmare.
Det kändes riktigt bra, och roligt var det också. Jag gillar min lillasyster.




















Nej nu ska jag gå upp och göra mig en stor kopp kaffe sen drar jag igång med pluggning.
Puss på dom som vill ta åt sig=)

Kommentarer
Postat av: Cicci

:O :O :O

vad lägger du in för bilder kvinna :O :O

2008-11-10 @ 22:30:01
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0