Fake it 'til you make it

Sitter på engelskan nu, ska skriva något slags tal, men jag har inga som helst idéer så jag gör inte så mycket.
Någon som vill hjälpa mig med vad jag ska prata om?
Jag funderar på att skriva ett hyllningstal, till min mamma typ, heheeh.
Men jag vet inte, kändes lite jobbigt att skriva om det.
Så, Hjälp mig!

Annars så känns inte dagen sådär superrolig, den är lång och jag är trött.
Och allt jag ska göra då jag kommer hem är att städa och plugga.
Gjorde typ ingen läxa alls igår, eller jo okej, jag gjorde svenskan.
Men psykologin går fan inte.
Aja, det blir typ att stänga av datorn och hårdplugga ikväll.

Men,men. Jag är rätt happy endå.
Helst skulle jag bara vilja att idag vore slut så att jag fick helg.
Jag längtar tills imorgon och till på lördag, det blir fina dagar.
Nu ska jag göra lite annat.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Då blir det film imorgon :D Vi får höras efter middagen :)

2008-11-27 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0