Håll Käääääften!

Sitter hos Isa nu så jag orkar inte skriva så långt.
Tänkte bara berätta att mitt internet hemma ligger nere av någon anledning så jag har inte kunnat skriva något.
Igår var bra, jag hade trevligt så det tycker jag ska göras om:)
Försov mig imorse så jag stressade som en tok för att hinna i tid till radion, jag hann, sen satt jag på folkparken men Pelle och Jonas i några timmar medans de försökte få igång eländet. Då vi tillslut fixat ljudet och allt sånt får vi veta att vi inte tar oss in på nätverket, bara att packa ihop och fara hem alltså. Peppen på att ha suttit där från 10 til 20 i 2 bara för at få veta att det inte blir något.
Då jag kom hem sov jag i ngåra timmar och sen for jag hit.
Nu ska jag lägga mig i isas säng och värma mig under täcket.
Puss på er babyys!♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för i fredags.. Jag hade trevligt!! :D

2008-11-30 @ 10:37:47
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0