Händer som trevande frågar vad vi vill

Den här dagen behövdes, det kan jag lova.
Iaf så har jag faktiskt lyckats plugga lite matte, även om det går rent åt skogen.
Sen har jag pratat med Isa i telefon, haha ovanligt eller nått:)
Nu ska jag fortsätta med matten ännu mer, sen får vi väl se om jag orkar med nån psykologi också, eller engelska, båda behövs att jag pluggar på.
Annars så börjar det kännas ganska bra efter dagens vila, jag tror att jag är beredd på att leva i mitt tempo igen.

Och tyvärr måste jag säga att det fortfarande gör ont, även om jag börjar bygga upp mitt skydd mot dig.
Jag hatar att jag låter dig göra mig illa.

Jag längtar till helgen, det är vad som håller mig uppe nu.
Fredag blir tv-spel och disneyfilmer med isa
Lördag blir födelsedagsfest för min älskade
Det kan som inte bli bättre.



Puss på alla, ta hand om er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0